Over ons

De E-ON meerwaarde

vrouw-in-scherm-eon-bis.png#asset:729

U maakt van internet een strategisch wapen, en geen operationeel instrument

Wij werken het liefste voor bedrijven die internet marketing als een manier zien om om klanten te maken of de relatie met bestaande klanten te verbeteren. Die internetmarketing dus inpassen in hun commerciële- of bedrijfsstrategie. De voorbije jaren bouwden wij in dit domein een bijzondere expertise en ervaring op. E-ON is meer dan een operationele partner (“Maak mij een website”), maar brengt u tools en processen om uw internetmarketing ingrijpend te veranderen (“Geef mij tools om klanten te maken via het internet en ondersteun mij bij het gebruik ervan”).

U krijgt internetmarketing van A tot Z

Geen gerommel met verschillende partners die elkaar niet begrijpen, of nauwelijks verbindingen kunnen leggen met elkaars tools. Denk maar aan de problemen die ontstaan als u een e-mail platform wil laten communiceren met een website. Wij zetten uw website, webwinkel en e-mail platform kant-en-klaar online (we schrijven zelfs de teksten voor u), geven u een aanwezigheid op sociale netwerken, zorgen voor een professionele training en staan nadien continu voor u klaar.

U bestelt een ticket voor de toekomst

De digitale wereld verandert razendsnel, en de snelheid waarmee consumenten en bedrijven hierop inpikken wordt door ondernemers en KMO’s best niet onderschat. Wij gebruiken steeds de modernste software, en waken erover dat wij u klaarzetten voor de toekomst. Denk hierbij aan onze uitgebreide diensten op vlak van sociale netwerken als LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube of Flickr. U krijgt een aanwezigheid op de meest relevante netwerken, en uw website, webwinkel of e-mailplatform wordt met deze netwerken gekoppeld.

Uw service stopt niet bij het online plaatsen

Helaas denkt het klassieke webbedrijf dat de opdracht stopt als de website, webwinkel of e-mail module online gaat. E-ON niet. Wij vertrekken van het idee dat het dan nog maar begint. Daarom hebben wij een uitgebreid serviceprogramma klaarstaan. Met individuele opleiding of training, met een permanente servicelijn en met open workshops.

U werkt met een klantvriendelijk, communicatief en uitvoerend sterk bedrijf

Het communicatiebureau van de toekomst zal volgens ons 3 kerncompetenties in huis moeten hebben: ze zal continu moeten meedenken met de klant op strategisch vlak, ze zal alle technieken van interactieve communicatie moeten beheersen en ze zal een uitmuntende operationale dienst moeten verlenen. Welkom bij E-ON.