Nieuws

Bezint eer ge begint…

Veel bedrijven maken gebruik van sociale media, maar uit onderzoek is gebleken dat deze moeite hebben om de daadwerkelijke waarde hiervan in te schatten. Ze maken accounts aan en posten en volgen, maar de echte interactie blijft vaak uit.

Denk goed na wie je wil bereiken in je communicatieplan

Om te weten hoe je een doelgroep gericht kan bereiken, moet je weten wie je wil bereiken. Aan wie wil ik m’n producten of diensten aanbieden. Het juiste aanbod aanbieden aan de juiste mensen is steeds een garantie op resultaat. Maar hoe doen we dat?

Pas op voor teveel informatie op uw site

Bruikbare informatie is dan wel de motor van uw website, maar het moet toegankelijk zijn. Vooral lange stukken doorlopende tekst zijn doodgravers voor uw site.

Het belang van een goede database

Op vandaag is communicatie van uw bedrijf met uw klanten en prospecten van enorm belang om hen te behouden, te overtuigen van producten en diensten en vooral om hen op lange termijn loyaal aan uw bedrijf te kunnen binden.

Waarop moet u letten bij het lanceren van een nieuwe website

Na maanden voorbereiding is iedereen blij en opgelucht dat de nieuwe site gepubliceerd kan worden. Gebruik ons spiekbriefje om een terugval in het aantal bezoekers en verspild advertentiebudget te vermijden.

Volg uw concurrenten via internet

We werken soms dag in, dag uit zonder ons af te vragen of we wel goed bezig zijn. Bovendien is het nuttig om weten wat uw concurrenten van plan zijn. Digitale technieken maken het u gemakkelijk om te weten hoe uw concurrenten te werk gaan.