Begrijpen uw klanten uw website nog?

In elk bedrijf evolueren jaar na jaar de klanten, de doelgroepen, de producten en diensten, kortom het hele bedrijf evolueert. De websites van de meeste bedrijven blijven echter meestal status quo en worden niet aangepast aan nieuwe bedrijfstrends.

Uw website anno 2018 is hét uitstalraam van uw bedrijf

Daarbij komt nog dat steeds meer potentiële klanten, vooraleer ze u benaderen, uw bedrijf voor het eerst leren kennen via het internet, waar uw website hét uitstalraam zou moeten zijn van uw bedrijf. Uw website schept een verwachting bij een potentiële klant. Uw website zou moeten tonen wie u bent, wat u doet, hoe u zich onderscheidt van de concurrentie en waarvoor u staat, tenminste als die regelmatig aangepast werd. Zoniet strookt de eerste indruk die bezoekers ontvangen van uw bedrijf op het internet niet met hun verwachting.

Hoe ziet er uw website uit op smartphones en tablets?

Bezoekers van uw website doen dat al voor meer dan 50% op hun smartphone of tablet. Ook hier is er werk aan de winkel om uw website aangenaam, overzichtelijk en leesbaar te maken voor hen.

Is uw website aangepast aan de nieuwe GDPR-wetgeving?

Vanaf 2018 past Europa de privacyregels aan ter bescherming van de persoonsgegevens. Ook hier dient uw website enkele aanpassingen te ondergaan.

Is uw website HTTPS-beveiligd?

De belangrijkste internetbrowsers zoals Chrome, Mozilla en Firefox zetten in 2018 en 2019 een belangrijke stap op het gebied van internetbeveiliging. Een HTTPS-website bewijst dat u veiligheid en privacy op het internet belangrijk vindt en zal meer vertrouwen geven aan bezoekers. Bovendien plaatst Google een HTTPS-website hoger in de Google Ranking omdat die ‘veilig’ is. 

Moet uw website opgefrist worden?

Maak dan via onderstaand formulier een vrijblijvende afspraak voor een verkennend gesprek.