Hoe verhoog je het resultaat van e-mail marketing?

Een geslaagde e-mailcampagne is het resultaat van een goede voorbereiding en wat denkwerk vooraf. 

Maak gebruik van een professioneel e-mailplatform

Of uw e-mailcampagne succesvol was, kunt u met het gebruik van een professioneel e-mailplatform perfect achterhalen. 

Wist u dat u na de verzending van uw e-mail kan zien wie uw e-mailing heeft gelezen en wat ze hebben gelezen? Meten is weten noemen we dat. Daarna is het een koud kunstje de werkelijk geïnteresseerden te contacteren en op te volgen.

Een voorbeeld

Onlangs verzonden wij voor een bedrijf dat vrijetijdsvoertuigen verkoopt en verhuurt een uitnodiging voor een internationale beurs waar zij aan deelnamen. Liefhebbers konden via de e-mailcampagne gratis inkomkaarten aanvragen. Welnu, het bedrijf in kwestie heeft ongeveer 300 aanvragen voor gratis kaarten gehad. Het bezoek en het succes van hun beursoptreden was rechtevenredig en hun verkoop spectaculair.

Nog een voorbeeld

Een juwelier, die het luxemerk Rolex verdeelt, kan met een e-nieuwsbrief boordevol nieuwigheden over Rolex te sturen naar enkel Rolex-liefhebbers perfect zien wie interesse heeft. Zo simpel kan goeie communicatie werken.

Zijn er ook voor uw bedrijf opportuniteiten voor geslaagde e-mailcampagnes?

Maak via onderstaand formulier een vrijblijvende afspraak voor een verkennend gesprek. Wij helpen u daar graag mee vooruit.