Hoelang blijft een website vers?

Voor de een is de website niet meer dan een portfolio van zijn activiteiten. Voor de ander is het een dynamische werkplek waarmee je van prospecten klanten maakt. 

Beide soorten websites hebben een houdbaarheidsdatum omdat je bedrijf jaarlijks kleine of grote transformaties ondergaat, omdat er zich veranderingen in de markt voordoen, enzovoort.

Hoe houd je je website vers?

Tijdens het ondernemerstraject wijzigen er veel factoren binnen je bedrijf: je producten of diensten, de structuur, de klantengroepen en niet te vergeten… je ervaring en de manier waarop je tegen je bedrijfsactiviteiten aankijkt.

Bijgevolg is het zeker de moeite om je website, het virtuele uistalraam van je bedrijf, kritisch te bekijken met de vraag of die nog beantwoordt aan de bedrijfsvisie en activiteiten. Zowel op grafisch vlak maar ook op technisch gebied zoals het toevoegen van nieuwe technische tools die sneller en beter resultaat kunnen opleveren.

De versheid van je website kan je meten

Een website is als een uitstalraam van een winkel. Als je die niet regelmatig vernieuwt, blijven de klanten weg. Wist je dat je het aantal bezoekers van je website perfect kan bijhouden via Google Analytics, dag per dag, maand per maand.

Wil je onze opinie over je website?

Maak dan via onderstaand formulier een vrijblijvende afspraak voor een verkennend gesprek. Wij contacteren u dan eerstdaags.